Lavinia Cazan, în vârstă de 22 de ani, din Odobești este câștigătoarea Marelui Premiu al Campaniei „Înfioară-ți simțurile cu premii de senzați!”, adică a celui mai nou model de Opel Corsa. „Nu am mai câștigat până acum un premiu atât de important și nu îmi imaginam că o sticlă de apă minerală cumpărată pentru a-mi potoli setea îmi va aduce un autoturism. Cu siguranță voi rămâne fidelă apei Bucovina”, a declarat câstigătoarea Marelui Premiu.
Campania a fost derulată de RIO Bucovina, unul dintre liderii pieței românești de apă minerală naturală și la ea au participat mii de consumatori din întreaga țară.
Tânara odobeșteancă Lavinia Cazan se alătură altor zeci de câștigători de carduri cadou eMAG.ro și vouchere Smart Experience care au participat, între 15 iulie și 15 septembrie 2015, la campania Rio Bucovina. Consumatorii cu vârste cuprinse între 18-45 ani din mediul urban au fost segmentul cel mai activ, cu 73% pondere în totalul participanților, iar județele cele mai bine reprezentate au fost București, Iași, Constanța și Prahova. „Campania s-a derulat exclusiv în mediul online, printr-un mecanism simplu: înscrierea codurilor promoționale de pe eticheta Bucovina Carbo de 1,5 l si de 0,5 l pe www.apabucovina.ro sau pe pagina de Facebook, prin aplicația dedicată. Rio Bucovina a fost înființată în anul 2006 și este o companie cu capital 100% privat, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum și producția băuturilor răcoritoare Rio. Compania Rio Bucovina se află în topul 3 al producătorilor și distribuitorilor români de apă minerală naturală”, se precizează în comunicatul de presă trimis redacției noastre.