Centrul de Pregătire Profesională și Consultanță în Afaceri Transilvania organizează cursul de perfecționare „Modificări legislative privind implementarea sistemului de control intern/ managerial în unitățile de învățământ”. Cursul se va desfășura pe 28 și 29 octombrie, la Casa Corpului Didactic „Simion Mehedinți” Focșani și se adresează conducerii din administrația publică, care are obligația implementării sistemelor de control intern/ managerial în instituția publică; comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a implementării și dezvoltării SCM; responsabililor cu gestionarea riscurilor; membrilor echipei de gestionare a riscurilor (EGR); secretarilor comisiilor de monitorizare, auditorilor interni; unităților de învățământ și tuturor celor care sunt implicați în implementarea sistemului de control intern managerial.
Înscrierea se face prin trimiterea formularului de înscriere (care se găsește pe site-ul CCD) la numărul de fax 0365.430.113, 0365.430.127 sau pe email la office@cursuripregatireprofesionala.ro, până pe 21 octombrie. Costul cursului este 300 lei/ persoană.
În oferta cursului sunt trecute ca activități practice: scopul și definirea noilor standarde de control intern/ managerial; modalități de implementare a standardelor de control intern managerial la nivelul compartimentelor entității; stadiul implementării standardelor de control intern/ managerial, conform rezultatelor autoevaluării; stabilirea și evaluarea riscurilor; întocmirea Registrului Riscurilor în cadrul entității publice; întocmirea Procedurilor de Sistem și Operaționale; Instrucțiuni privind Întocmirea, Aprobarea și Prezentarea Raportului asupra SCIM; Etapele procesului de implementare a SCM.