Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786
Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786

Alunecări de teren pe DN 2D. Au fost impuse RESTRICŢII DE CIRCULAŢIE


Alunecările de teren cauzate de ploile abundente din ultimele săptămâni au afectat DN 2D în câteva puncte. Directorul Secției de Drumuri Naționale Vrancea (SDN), Marian Paraschiv, a declarat că ploile abundente au dus la apariția a trei alunecări de teren care au afectat partea carosabilă în trei puncte a DN 2D Focșani – Vidra – Tulnici – Ojdula – Tîrgu Secuiesc – Brașov. „Aceste alunecări au avut loc pe tronsonul unu, pe raza localității Bîrsești, iar alte două alunecări de teren au apărut pe tronsonul doi. O alunecare de teren se află pe raza localității Greșu iar cea de-a doua se află la limita județului Vrancea cu județul Covasna. Astăzi (ieri-n.r.) am fost pe DN 2D pentru a vedea care este situația și am decis ca și restricție ca circulația să se facă pe un singur sens”, a precizat Marian Paraschiv.
    Åžeful SDN Vrancea a arătat că acest drum se află în perioada de garanție, iar constructorul va trebui să reabiliteze drumul în cele trei puncte. „Am avut discuții cu reprezentanții constructorului urmând ca în perioada următoare să se treacă la realizarea lucrărilor de refacere a părții carosabile”, a mai spus directorul Secției de Drumuri Naționale Vrancea, Marian Paraschiv.
    Lucrările de reabilitare și modernizare a DN 2D Focșani – Ojdula reprezintă cea mai mare investiție în materie de drumuri realizată în Vrancea, dar și în sudul și centrul României. Doar pentru realizarea drumului până la limita cu județul Covasna au fost realizați în jur de 15 mii metri liniari de coloane, 50 de mii de metri de mini-piloni, 130 de mii metri cubi de betoane, 20 de kilometri și jumătate de ziduri. Al treilea sector din DN 2D, de la limită județ Covasna la Ojdula, înseamnă 23,7 de kilometri. Marian Oprișan arăta, anul trecut, că investiția de pe Valea Putnei este o lucrare chiar mai dificilă decât Transfăgărășanul. „În timp ce la Transfăgărășan vorbim de o rocă montană absolut solidă, pe acest parcurs de drum au mai existat și formațiuni calcaroase unde terenul a trebuit să fie stabilizat, dar mă refer și la apărările de maluri, la stabilizare de versant. Lucrările sunt foarte complexe”, preciza președintele Consiliului Județean și al UNCJR, Marian Oprișan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?