Firmele aflate în lichidare pot depune situațiile financiare pentru anul trecut până la finalul lunii martie 2015. Administrația Județeană a Finanțelor Publice Vrancea arată că 31 martie 2015 este termen limită pentru depunerea situațiilor financiare, la registratura unităților teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice sau la oficiile poștale, prin scrisori cu valoare declarată, cât și pe portalul www.e-guvernare.ro, având atașată o semnătură electronică extinsă. Situațiile financiare anuale trebuie sa fie însoțite de raportul administratorilor, raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori dar și de propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile. Totodată, trebuie depusă o declarație scrisă a administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligația gestionarii unității respective prin care își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare anuale. „În vederea depunerii situațiilor financiare anuale în format hârtie și în format electronic sau numai în forma electronică, având atașată o semnătura electronică extinsă, se folosește programul de asistență pus la dispoziție gratuit de către Ministerul Finanțelor Publice pe site-ul ANAF, prin care se generează un fișier de tip PDF, având atașat un fișier xml, care conține datele de identificare a societății, precum și un fișier cu extensia zip. Fișierul cu extensia zip va conține situațiile financiare anuale și documentele cerute de lege așa cum acestea sunt întocmite de societățile comerciale și scanate, alb-negru, lizibil si cu o rezoluție care sa permită încadrarea în limita a 9,5 MB a fișierului PDF la care este atașat fișierul zip. Situațiile financiare anuale încheiate la 31 decembrie trebuie semnate de persoanele abilitate potrivit legii și de către administratorul sau persoana care gestionează entitatea”, se arată într-un comunicat AJFP.