Când vine vorba de prestigiul propriei mărci, niciun mare producător auto nu vrea să se lase mai prejos; fie că lansează un model complet nou, fie că îmbunătățeste un model deja existent, totul trebuie să iasă bine până în cel mai mic detaliu. 2014 a fost un an bun din punct de vedere al lansării noilor modele. În articolul de față, vom strânge câteva modele care pe noi ne-au impresionat de-a lungul acestui an. Mașinile nu sunt puse într-o ordine anume, așa că nu judecați acest articol ca fiind un top. Am vrut doar să strângem cinci mașini ce ni s-au părut nouă mai interesante din anul 2014.
Citroen C4 Cactus
O mașină importantă nu doar pentru anul 2014 dar și pentru istoria Citroen, C4 Cactus este modul francezilor de a spune: „Încă mai putem face mașini nebunești!”. Francezii nu s-au dat niciodată înapoi când a venit vorba de design și acest lucru se vede și la modelul de față: linii îndrăznețe atât la exterior cât și la interior, materiale interesante folosite pe ici pe colo și un aspect general ce denotă un aer tineresc. Pentru mai multe detalii despre acest model, puteți citi review-ul nostru: www.eblogauto.info/test-drive-citroen-c4-cactus/
Volkswagen Passat B8
Poate una dintre cele mai importante intrări în segmentul berlinelor este noul model Passat. Mașina este unul dintre marile succese ale celor de la Volkswagen, fiind văzută lângă Golf și Beetle ca un model fără de care lumea ar fi fost un loc mult mai gri. Mașina aduce și câteva noutăți bine venite cum ar fi: Active info display, Front Assist și Are View. Pentru mai multe detalii, puteți viziona articolul și video-ul făcut de echipa eblogauto: http://www.eblogauto.info/noul-volkswagen-passat-2/
Porsche Macan
Frățiorul mai mic al lui Porsche Cayenne a fost lansat pe piața europeană în 2014, având un succes binemeritat. Nu mulți știu că „macan” înseamnă tigru în limba javaneză din Indonezia. Nu știm exact cum de au ajuns cei de la Porsche până acolo, cert e că noul model este agil ca un tigru. Modelul de top, Macan Turbo are un motor V6 de 3.6 litri și 395 CP, ajungând la 100 km/h în 4.6 secunde. Cel mai mic motor cu care poate fi echipat modelul Macan este 2.0 litri turbo (234 CP), 4 cilindri. Este prima dată de la Porsche 968 încoace când germanii își echipează o mașină cu un motor în 4 cilindri. Prețurile benzinei au început să afecteze și buzunarele celor mai înstăriți.
Mercedes V-Class
Germanii au început să își facă un obicei din a crea nișe în industria auto și nouă V-Class continuă tradiția creând segmentul: dubița de lux. Tot timpul dubițele au fost văzute ca niște cai de povară cu care oamenii transporta toate cele trebunicioase la un pret cat mai redus. Cei de la Mercedes s-au gândit să schimbe lucrul ăsta. Ei vor să transporte oameni în cel mai luxurios interior pe care îl pot crea. Cine suntem noi să ne opunem? Pentru mai multe detalii, vizualizati review-ul nostru: http://www.eblogauto.info/test-drive-mercedes-benz-clasa-v/
BMW i8
Marele succes din ultimul timp al celor de la BMW este cu siguranță, modelul i8. O mașină așteptată de foarte mult timp, modelul i8 a livrat tot ceea ce au promis bavarezii: sportivitate și performanță puse laolaltă cu consum mic și practicalitate. Mașina folosește un sistem hibrid format dintr-un motor 1.5 turbo și un motor electric de 98 kW ajungând împreună la o putere totală de 375 CP și un consum de 3.5 litri/100 km în regim combinat (electric + combustie). Folosind doar motorul cu combustie internă, mașina are un consum urban de 8.4 l/100 km. Prețul de bază al mașinii este de aproximativ 110.000 euro.
Pace și prietenie pe șosele!
Scris de: Adrian Dima
Sursa: http://www.eblogauto.info/cele-mai-importante-modele-ale-anului-2014/