Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786
Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786

Campanie de marketing păguboasă pentru Formula 1


Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au promis o reducere a prețului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naționala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1 și ar putea afecta profitul companiei. Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplică la șase categorii de bilete pentru întregul week-end, cu prețuri normale cuprinse între 265 și 515 euro, și pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu prețuri de 245 și 295 de euro. 
Germania a învins, marți, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, în prima semifinală a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe inițiatorul campaniei, a comentat sursa citată. Jorn Teske, șeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aștepta la șapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalti. Cu toate acestea, campania continuă urmând a expira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită inițial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia – Germania. 
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 și 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?