Brandul Zara, parte a retailerului spaniol de fashion Inditex, va lansa în aprilie magazinul online din România, după ce grupul a introdus anul trecut platforma online pentru Pull&Bear. „Grupul continuă să-și extindă platforma online la nivel global. Anul trecut au avut loc lansările online ale Zara, Massimo Dutti și Zara Home în Canada, Zara în Rusia și Pull&Bear în România. De la începutul anului, s-a deschis Zara.com în Grecia, iar în următoarele săptămâni se va lansa în România, iar în toamnă/iarnă în Coreea de Sud și Mexic, când grupul va fi online pe 27 de piețe”, se arată într-un raport al Inditex. Din acest an, și magazinul online al Massimo Dutti a început livrările în România.
Inditex este prezent pe piața românească cu șapte din cele nouă branduri din portofoliu, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho și Massimo Dutti. Grupul nu a adus pe piața locală magazinele Zara Kids și Uterqüe. Anul trecut, Inditex a deschis 10 magazine în România: câte unul Zara, Pull&Bear, Oysho și Zara Home și câte două Massimo Dutti, Bershka și Stradivarius. Astfel, rețeaua grupului a ajuns la 98 de magazine pe piața locală