Firma de exercițiu „F.E. Golden Wine MK SA”, de la Colegiul Economic „Mihail Kogălniceanu” din Focșani, a participat la cea de-a patra ediție a Târgului Firmelor de Exercițiu și la Competiția Organigrama- organism viu. Aceste activități s-au desfășurat la Åcoala Superioară Comercială N. Kretzulescu din București, le eveniment fiind prezente peste 60 de firme din București și din țară.
Elevii vrânceni au obșinut mai multe premii, respectiv premiul I la secțiunea „Cel mai bun stand”, premiul II la secțiunea „Cel mai bun negociator”, premiul II la secțiunea „Cea mai bună prezentare”, premiul III la secțiunea „Cel mai bun catalog” și mențiune la secțiunea „Cel mai bun spot publicitar”. De asemenea, a câștigat mențiune în cadrul competiției Competiția Organigrama- organism viu. „Colegiul Economic «M. Kogălniceanu » Focșani a fost reprezentat de F.E. GOLDEN WINE MK SA, firmă care a fost preluată la începutul acestui an școlar de colectivul clasei a XI-a A sub coordonarea prof. Sonica Dărmănescu și Badeaon Mariana. La competițiile organizate sub deviza «Tradiție și contemporaneitate » au participat următorii elevi, în calitate de acționari sau salariați ai F.E. GOLDEN WINE MK SA: Barbu S. Maria Mirabela, Caramalău A. Simona Valentina, Ciubotaru V. Luminița, Dinu I. Cristian, Dîrdală V. Roxana Andreea, Hurjui I. Luminița Adina, Leancă C. Elena Bety, Manolache V. Mădălina, Matei O. Mădălina Mihaela, Modrogeanu C. Maria Alexandra, Neagu S. Adrian Cătălin, Pârvu I. Andreea, Robu N. Valentin, Rotaru P. Daniel, Sbîrciog M. Andrei, Stan M. Mădălina Georgiana, Toth Pall E. Iuliana, Vîlcu F. Cristina Georgiana. Ei au reușit să demonstreze că sunt serioși, responsabili, profesionoști, o adevărată echipă. Dovadă stau și premiile obținute”, se arată într-un comunicat semnat de profesoara Sonica Dărmănescu.
Potrivit acesteia, „târgul a oferit posibilitatea elevilor de a comunica direct cu partenerii de afaceri, de a negocia și a realiza tranzacții, contribuind la dezvoltarea spiritului antreprenorial, a creativității, a competențelor de negociere prin promovarea afacerilor pe piața firmelor de exercițiu”.