Ediția: Joi 9 Ianuarie 2025 Nr. 6789
Ediția: Joi 9 Ianuarie 2025 Nr. 6789

Floricelele de porumb, armă împotriva reclamelor publicitare


   Un studiu realizat recent de cercetători germani de la Universitatea din Koln arată că floricele de porumb consumate în timpul reclamelor publicitare difuzate înaintea filmelor împiedică creierul să le memoreze.
   Explicația pe care o dau cercetătorii este următoarea: când creierul are de-a face cu mărci noi, el simulează — în mod inconștient — pronunțarea, determinând mișcarea buzelor și a limbii. Dacă se consumă floricele de porumb, această mișcare nu se mai face. Cercetarea s-a realizat pe un grup de 96 de persoane, care s-au uitat la un film, cu reclame publicitare înainte. Jumătate din ei au primit floricele de porumb în cadrul experimentului, iar cealaltă jumătate, doar o bomboană dulce care s-a terminat repede. 
   După o săptămână, participanții au fost testați din nou. Au fost difuzate aceleași reclame publicitare. Nu s-a înregistrat niciun răspuns psihologic din partea celor care consumaseră floricele la primul test, contrar celor care primiseră o bomboană. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?