Clienții Carrefour pot testa pe 1 și 2 iunie produsele de marcă proprie, fabricate în România. Strategia privind aceste produse a fost prezentată ieri, de reprezentanții Carrefour România. Potrivit acestora, produsele de marcă proprie Carrefour sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute, peste 90% dintre acestea sunt fabricate în România și au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute. De altfel, aceste produse au fost testate deja de aproximativ 2.500 de consumatori, în cadrul proiectului Panel Test.
Produsele testate pot fi identificate în magazine prin noul logo „Inspirat, testat și aprobat de către clienții Carrefour!”. „Pe 1-2 iunie, Carrefour vă așteaptă în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour. Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienții noștri în laboratoarele proprii aflate în incinta hipermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecționată cu ajutorul a peste 2.500 de clienți Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naționale și internaționale. Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanților la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse rețetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât acestea să corespundă nevoilor clienților din punct de vedere al calității, gustului, aspectului”, transmit reprezentanții Carrefour.
Ieri, reprezentanți ai Carrefour Focșani au trecut și pe la redacția „Monitorul de Vrancea”, pentru a prezenta produsele marcă proprie.