Actorul Nicolas Cage va fi brand ambasador pentru producătorul auto chinez BAIC Motor, alăturându-se astfel lui Brad Pitt și fotbalistului Lionel Messi, de la Barcelona, în promovarea de automobile pe cea mai mare piață de profil din lume, China. Cage va apărea într-o reclamă de televiziune în luna mai, potrivit BAIC Motor. Compania a precizat că a ales ca Nicolas Cage să îi reprezinte brandul întrucât este binecunoscut publicului chinez, în special cumpărătorilor țintă, cu vârste de circa 40 de ani, relatează Bloomberg. „Nicolas Cage va fi ambasadorul nostru pentru gama Senova D, care va intra în curând pe piață”, a declarat Alex Qu, purtător de cuvânt al companiei.
BAIC, a cărei companie mamă a produs motociclete cu ataș folosite în războiul coreean, intensifică publicitatea, înaintea lansării brandului Senova în trimestrul al doilea. Producătorul auto țintește și oficiali guvernamentali ca potențiali clienți. Astfel, secretarul de partid al primăriei Beijingului, Guo Jinlong, și primarul Wang Anshun și-au exprimat interesul pentru înlocuirea sedanurilor Audi pe care le dețin, a declarat un director al BAIC.
General Motors a încheiat la rândul său un acord cu Brad Pitt, în ianuarie, pentru promovarea modelului Cadillac XTS fabricat în China, în timp ce Chery Automobile l-a angajat pe fotbalistul Messi, în 2010, pentru brandul Riich.