Tot să lucrezi la AJOFM: Mâncare, cazare şi specializare, pe bani europeni

2
1725


   Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Vrancea va rămâne în 10 oameni în noiembrie a.c., apoi în mai 2013. 28 din cei 38 de angajați pe care îi are AJOFM vor pleca în două vizite de studiu în Italia, în trei orașe, Verona, Veneția și Bergamo.

   Angajații AJOFM îmbină utilul cu plăcutul, 28 dintre ei urmând să plece în Italia, mai bine de 15 zile din luna noiembrie, apoi în luna mai 2013. Licitațiile pentru serviciile de cazare, transport și masă au fost lansate, iar câștigătorii au fost aleși. Banii pentru plimbările, masa și cazarea angajaților vin de la Uniunea Europeană în urma câștigării unui proiect denumit „Plus de Capacitate și Expertiză în Serviciul Public de Ocupare SPO PLUS CE”. Numai pentru cazarea celor 28 de angajați ai AJOFM este nevoie de aproape 300.000 de lei, conform datelor primite de la instituție. Societatea câștigătoare este din București și va asigura transport aerian și terestru pentru oamenii cuprinși în proiect.
   O parte din angajații instituției au mai fost și în anii trecuți în astfel de proiecte. De exemplu, anul trecut, 25 de angajați ai AJOFM au mers în Franța, la Paris, pentru a se specializa. Acum este nevoie de o specializare suplimentară. Conform unor surse, angajații sunt nemulțumiți pentru că s-au cam săturat să fie purtați pe drumuri.

Destinații AJOFM: Verona, Veneția și Bergamo

   Prima vizită de studiu va fi între 4-10 noiembrie 2012, a doua la finele lunii noiembrie, a treia în luna mai 2013 și cea de-a patra la finele lunii mai. Cei 28 de angajați vor pleca în localitățile Verona, Bergamo și Veneția din Italia. În caietul de sarcini al licitației, managerul de proiect, Marina Danțiș, a cerut bilete pentru transport aerian și terestru. „Asigurare bilete de avion dus -întors (cu toate taxele de aeroport incluse și cu asigurare de sănătate), pe ruta București – Verona sau București – Veneția sau București – Bergamo, în următoarele condiții: număr bilete: 28, companie de linie clasa: Economy, decolare la plecare: 04.11.2012 dimineața, decolare la întoarcere: 10.11.2012 seara. Biletele de avion și asigurările de sănătate vor fi puse la dispoziția beneficiarului cu cel puțin 10 zile înainte de data plecării”, se arată în caietul de sarcini al licitației.
   Angajații AJOFM vor sta la Hotel Verona, iar deplasările de la hotel la locațiile de întâlnire vor fi asigurate cu un autocar de trei stele, cu aer condiționat și 40 de locuri, cu șofer dispus să parcurgă 600 de kilometri pe zi. Toate cele patru vizite vor avea același regim.

Patru variante de meniu

   AJOFM a lansat o licitație publică și pentru servicii de catering. Mâncărurile ar trebui transportate la work-shop-urile și seminariile care se vor desfășura, pe parcursul anului viitor, la Sighișoara, Bușteni, Piatra-Neamț, Sibiu, Mamaia, Timișoara, Cluj, Râmnicu Vâlcea și București. La aceste activități vor participa 10 sau 20 de angajați, care, după atâta specializare, vor trebui să mănânce. Până la urmă, șefa AJOFM, pedelista Iozefina Iaru, a devenit celebră după ce a fost surprinsă la o ciorbiță de burtă, în timpul unui eveniment ce ar fi trebuit să ofere locuri de muncă șomerilor.
   Din caietul de sarcini nu lipsește nici pauza de cafea, care trebuie asigurată de două ori pe zi și care trebuie să includă, pe lângă cafea, produse de patiserie, prăjituri, lapte pentru cafea, ceai, apă plată, sucuri, fructe.
   Conform caietului de sarcini, angajații AJOFM trebuie să beneficieze de  cină și de prânz bufet suedez, pentru care managerul de proiect a cerut între două și patru variante de meniu pentru aperitive, apoi porc, pui sau pește, urmate de garnituri, salate, prăjituri, fructe. Åži cum hidratarea este esențială, nu vor lipsi apa minerală, cea plată și sucurile. Valoarea maximă a contractului este de peste 50 de mii de euro, fără TVA.
   Toate locațiile trebuie să aibă asigurată parcarea gratuită a autoturismelor. Cazările vor fi făcute la hoteluri de minim trei stele în regim single.

Iozefina nu se intersectează cu transparența în administrație

   Atunci când am încercat să obținem mai multe detalii cu privire la planurile angajaților instituției pentru lunile care urmează, Iozefina Iaru ne-a pasat purtătorului de cuvânt, Daniela Brihoianu. Aceasta ne-a recomandat să facem o adresă la care să primim răspuns când vor avea timp să îl întocmească, la indicațiile Iozefinei din apropierea telefonului. Relația cu instituția se derulează numai prin întrebări scrise chiar dacă este vorba doar de informații care nu necesită documentare.

Iozefina Iaru vrea șapte smartphone-uri

   Ieri, pe site-ul AJOFM, a mai fost postat un anunț, prin care AJOFM solicită oferte pentru achiziționarea de servicii de telefonie mobilă și șapte telefoane mobile cu modem inclus. Acestea trebuie să fie neapărat smartphone-uri, cu memorie de minim 32GB, rețea 3G, transfer date GPRS, USB și BLUETOOTH, wireless (scris wriless în anunț), mesaje sms, mms, cameră minim 5MP, GPS, browser html, acumulator li-ion.
   Celor șapte telefoane inteligente le sunt necesare, desigur, șapte abonamente cu perioada de valabilitate până la data de 31.01.2012 (ceea ce e ciudat, căci ar fi o întoarcere în timp…), minim 750 de minute în rețea incluse, minim 300 de minute naționale, minim 50 de minute internaționale și internet, minim 500 MB.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here