Englezii de la Knight Motorsport Engineering au pus laolaltă o caroserie de Mini din 1962, un șasiu tubular și un motor de Suzuki Hayabusa cu turbocompresor și au creat, după spusele lor, cel mai rapid Mini din istorie. Mini-ul clasic cu motor turbo de Suzuki Hayabusa creat de englezii de la Knight Motorsport Engineering are numere de înmatriculare olandeze clasice, jante din aliaj, suspensie și scaune sport și un computer de bord asemănător celor de pe mașinile de raliuri.
Motorul de motocicletă are o capacitate cilindrică de doar 1.3 litri și, ajutat de turbocompresor, dezvoltă 480 de cai putere, destui pentru a propulsa cele 580 de kilograme ale mașinii de la zero până la 100 km/h în doar trei secunde și până la o viteză maximă de peste 300 km/h. Asta înseamnă că Mini-ul din 1962 e mai rapid decât un Porsche 911 Carrera S cu 1,5 secunde în sprint.
Mașina a avut parte de ultima revizie în luna august și este de vânzare pe un site de anunțuri din Olanda pentru suma de 34.500 de euro.