Focșănenii au la dispoziție câteva modalități de a intra în legătură cu reprezentanții Primăriei Focșani pentru a face sesizări, sugestii și reclamații despre ce îi nemulțumește în oraș.
În primul rând, cetățenii pot suna la Telefonul Cetățeanului, 0237/233.333, dar pot accesa și site-ul primăriei, la adresa www.focsani.info, unde pot trimite mesaje pe email.
Potrivit informațiilor primite de la Primăria Focșani, anul trecut au fost înregistrate 27 de sesizări la Telefonul Cetățeanului și 33 de petiții pe adresa primaria@focsani.info. „Cele mai frecvente sesizări au fost cu privire la curățenia pe străzi, strângerea câinilor fără stăpân și iluminatul public”, ne-a transmis primarul Decebal Bacinschi.
În primele trei luni din acest an, la Telefonul Cetățeanului au fost înregistrate nouă sesizări privind deszăpezirea, iar pe adresa de email au fost primite șapte petiții.
Oficialii de la Primăria Focșani ne-au transmis că instituția nu are adresă de facebook. Municipalitatea nu este prezentă oficial pe cel mai în vogă site de socializare, deși există un cont cu denumirea Municipiul Focșani, realizat, cel mai probabil, de un focșănean interesat de urbea sa. În viitorul apropiat site-ul focsani.info va intra în „reabilitare”, pentru a fi în pas cu tendințele momentului în materie de comunicare online.
Un alt site unde focșănenii își pot vărsa nemulțumirile este domnuleprimar.ro, care colectează sesizări pentru toate primăriile din țară. Pentru Focșani însă, activitatea în mediul on-line este destul de redusă în ultima perioadă. Cel mai recent mesaj datează din 7 februarie 2012, din perioada marii înzăpeziri, când un focșănean scria primarului să intre cu utilajele de deszăpezire și pe strada sa. „La diverse sesizări ridicate la cei în drept, am primit cele mai aiuristice răspunsuri, chiar mi s-a sugerat că rămâne să așteptăm primăvara să se topească zăpada”, scrie Alin Rotaru.