După 6 ani de la inundațiile din 2005 sunt finalizate lucrările la podurile de pe DN 2M Focșani-Odobești-Andreiașu. Banii au fost asigurați de Uniu-nea Europeană, printr-o finanțare ISPA. Ultimele poduri sunt recepționate, astăzi, de o comisie de la Compania de Drumuri Naționale. Însă podurile reprezintă ultima problemă pentru locuitorii din zonă, care trebuie să facă slalom printre gropile răsărite prin ceea ce era, odată, asfalt. Vina pentru dezastrul de pe DN 2M aparține conducerii ministerului Transporturilor care nu a continuat, după 2005, turnarea stratului de uzură pe acest drum. Astfel, pentru că un ministru PD nu a înțeles că o investiție trebuie finalizată pentru a rezista în timp, s-au pierdut 300 de miliarde lei vechi cheltuiți pentru lucrările la DN 2M, Focșani-Mera-Andreiașu-Butucoasa. Mai mult, în ultimii ani nu au fost alocate fonduri nici măcar pentru astuparea găurilor apărute în asfaltul de pe DN 2M. Un turist care vrea să viziteze Beciul Domnesc sau singura ctitorie a familiei Cantemir, Mănăstirea de la Mera, trebuie să se doteze cu o mașină de teren pentru a fi sigur că ajunge la destinație.
De altfel, situația dezastruoasă a drumului a fost reclamată de localnici și la vizita fostului mi-nistru al Transporturilor, Radu Berceanu, care a verificat lucrările la podurile de pe DN 2M. „Podurile sunt de Uniunea Europeană, iar drumul de Evul Mediu. Dacă mai mergeți puțin pe acest drum nici pantofii în picioare nu îi mai țineți”, i-a spus un localnic ministrului Berceanu. Podurile au fost construite de companiile Vega 93 și Arcada Company din Galați, fiind reconstruite 16 poduri și doar unul reabilitat.