Renault galonează versiunea de bază Clio cu o ediție specială Gordini. Renașterea brandului Gordini, plănuită de Renault este mai degrabă o dezamăgire, decât o realizare. După ce a luat startul cu pachețele speciale Gordini pentru modelele de performanță Renaultsport Clio și Twingo, Renault a ales să se rezume la acțiuni menite să dilueze prestigiul brandului Gordini, prin aplicarea acestuia la modelele de bază Twingo și Wind Roadster, mașini care se înscriu în gamă celor de buget redus și care nu pot emite pretenții sportive mai mari decât acelea ale prezenței dungilor longitudinale aplicate pe caroseriile lor.
Acum, Clio primește și el pachetul Gordini, un pas care nu-l ridica cu nimic deasupra celorlalte, fiind destinat doar îmbunătățirii aspectului mașinii. Renault Clio Gordini înlocuiește modelul GT și vine cu celebrele dungi longitudinale, interior în culoare albă, contrastantă cu a exteriorului, jante de 16 inci, accente specifice Gordini, la interior și necesarele embleme speciale Gordini.
Variantele de motorizare ale hatchback-ului în trei, sau cinci portiere, sunt un „benzinar” de 128 CP și un diesel de 105 CP. Avem în față, odată cu noua versiune, un strigăt de disperare din partea modelelor Gordini de altădată, sau chiar din partea mai recentului Clio RS Gordini, care cel puțin reabilitează într-o oarecare măsură numele de Gordini.