S-a scris o nouă pagină spectaculoasă în istoria celei mai importante curse de anduranță din lume, cea de 24 de ore de la Le Mans. Åi ediția 2011 a stat sub semnul duelului dintre Audi și Peugeot, ambele grupări aruncând în luptă prototipuri de categorie LMP1, cu cockpit închis și propulsie diesel.
Prima parte a cursei a fost potrivnică celor de la Audi, care până la miezul nopții și-au văzut două din cele trei monoposturi scoase din cursă, în mod dramatic. Trecuse doar o oră de la start, când mașina cotată cu prima șansă la victorie, Audiul R18 pilotat de Kristensen, Capello și McNish, a ieșit violent în decor, după o dublă depășire. Ca prin minune, nimeni nu a fost rănit, iar McNish a părăsit mașina pe propriile sale picioare.
Cursa a fost neutralizată apoi, pentru a două oară, după aproape opt ore de la start, când bolidul pilotat de Mike Rockenfeller a fost spulberat, în urma unei ieșiri în decor cauzată de o coliziune cu un Ferrari dintr-o categorie inferioară. Åi de această dată pilotul a scăpat teafăr.
Dimineața i-a găsit pe cei de la Audi în poziția de lideri, cu nu mai puțin trei monoposturi Peugeot pe urmele lor și cu destulă frustrare la boxele constructorului francez. Duelul a fost foarte strâns chiar și în ultimele ore de cursă, cum rar ne-a fost dat să vedem la Le Mans. Strategia celor de la Audi a avut câștig de cauză și astfel trio-ul Lotterer – Treluyer – Fassler și-a trecut în cont victoria la cea de-a 79-a ediție, una dintre cele mai disputate din istoria cursei de la Le Mans.