Dealerii Renault au oferit 45% discount la modelul Clio pentru a compensa scăderea drastică a vânzărilor.
Renault, grav afectată de criza economică, face mari reduceri de preț la anumite modele. Vânzările brandului Renault au scăzut cu 35 la sută de la 1 mai, în Franța și acest lucru a forțat dealerii locali să ofere clienților reduceri solide, pentru anumite modele. Potrivit postului de radio BFM, citat de Reuters, dealerii oferă reduceri de până la 45 de procente pentru unele versiuni ale Clio Supermini.
De exemplu, anumiți dealeri au la vânzare Clio cu 7990 euro, chiar dacă prețul de fabrică este de 14.100 euro. Renault a recunoscut că piața auto franceză a rămas pe un trend descendent, dar a refuzat să comenteze raportul potrivit căruia vânzările sale au scăzut cu 35 de procente. Un purtător de cuvânt Renault a spus : „Nu putem comunica date mai înainte de începutul lui iunie … Piața pentru luna mai, în Franța pare jos”. El a adăugat că vânzările în scădere au fost parțial cauzate de terminarea programului de casare auto.
Franța a încheiat cu succes Programul de stimulare a înnoirii parcului auto în decembrie 2010, dar conducătorii auto care au cumpărat mașini, ca parte a programului, le-ar putea înre-gistra până la sfârșitul lunii mai. Renault a fost unul dintre constructorii de automobile grav afectați din Europa, în luna aprilie înre-gistrându-se o scădere de 13 la sută a vânzărilor comparativ cu anul trecut.
În aceeași lună, vânzările de automobile în Franța au scăzut cu 11 la sută, potrivit ACEA, Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile. Piața auto din Europa, care s-a redus pentru al treilea an consecutiv, înregistrează 13,8 milioane de vehicule vândute în 2010 față de 16 milioane în 2007, ultimul an în care s-a înregistrat o creștere a vânzărilor.