Ediția: Sâmbătă 21 Decembrie 2024. Nr 6784
Ediția: Sâmbătă 21 Decembrie 2024. Nr 6784

Consiliul Judeţean continuă programul de reabilitare a drumurilor


Consiliul Județean Vrancea continuă programul de modernizare și reabilitare a drumurilor județene. În acest moment se lucrează pe drumurile județene Satu Nou-Å¢ifești-Bolotești-Jariștea-Odobești și DN 2-Bizighești-Bătinești-Å¢ifești-Irești-Vidra, Vidra-Vizantea Livezi, investiții realizate de administrația județeană. Marian Oprișan a precizat că deși singura soluție care ar fi rezolvat problemele de infrastructură ale României ar fi fost parteneriatele public private, Guvernul Boc nu a agreat această soluție și a reziliat toate contractele încheiate de administrația PSD.

Deși banii alocați de Guvern bugetului județului Vrancea sunt extrem de pu-țini, administrația județeană continuă programul de reabi-litare a drumurilor județene, program demarat în 2007, la inițiativa președintelui Ma-rian Oprișan. În acest moment se lucrează pe drumurile județene Satu Nou-Å¢ifești-Bolotești-Jariștea-Odobești și DN 2-Bizighești-Bătinești-Å¢ifești-Irești-Vidra, Vidra-Vizantea Livezi, investiții realizate de administrația județeană. Pe drumul județean Satu Nou-Å¢ifești-Bolotești-Jariștea-Odobești lucrările au fost aproape fina-lizate, în acest moment executându-se lucrări de marcare, curățare de șanțuri și podețe. În ceea ce privește drumul județean DN 2-Bizighești-Bătinești-Å¢ifești-Irești-Vidra, lucrările au fost deja realizate pe tronsonul DN 2-Bizighești-Bătinești-Å¢ifești, sector care a fost deja asfaltat, iar pe sectorul Å¢ifești-Irești-Vidra se execută lucrări de asfaltare chiar în aceste zile. Totodată, se execută lucrări de reabi-litare și modernizare a drumului județean 204 E Mărășești-Haret-Panciu. Pe sectorul de drum Haret-Panciu a fost turnat asfaltul, au fost făcute  și dalate șanțurile. Drumul are o lungime de aproximativ 19 kilometri, iar valoarea totală a proiectului este de aproximativ 43 milioane de lei.

DJ Vidra-Vizantea-Cîmpuri se află în proces de modernizare

Un alt drum pe care se lucrează în această perioadă este drumul județean Vidra-Vizantea-Cîmpuri. Acest drum are o lungime de 18 kilometri, iar lățimea părții carosabile va fi de 6 metri. Modernizarea acestui drum este o lucrare complexă care va consta în realizarea de terasamente, consolidări de maluri, construirea unui pod și a 48 de podețe. De asemenea vor fi construite șanțuri și canale colectoare pentru apele pluviale în anumite sectoare. Drumul va avea trei straturi de asfalt; un strat de egalizare, un strat de binder și stratul de uzură. Drumul va avea o lățime de 6 metri în extravilanul și în intravilanul localităților.

Investițiile, îngreunate de nepăsarea guvernanților

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Marian Oprișan, a declarat că derularea acestor investiții dar și a altora este îngreunată din lipsă de finanțare. „E greu pentru că acest Guvern nu înțelege și nu va înțelege foarte curând nevoia de infrastructură rutieră a vrâncenilor și românilor. E păcat că programul de reabilitare a infrastructurii rutiere, care include autostrăzi, drumuri națio-nale, județene și comunale, nu a fost lăsat așa cum l-am lăsat noi. Le-a fost mai dragă puterea, le-au fost mai dragi funcțiile și din acest motiv au trebuit să abandoneze proiectele importante pe care noi le-am avut de-a lungul timpului. Eu mă țin întotdeauna de cuvânt, asta știu să fac și voi face în conti-nuare cu sprijinul cetățenilor județului Vrancea”, a afirmat șeful administrației județene. Președintele Consiliului Județean Vrancea, Marian Oprișan, a precizat că deși singura soluție care ar fi rezolvat problemele de infrastructură ale României ar fi fost parteneriatele public private, Guvernul Boc nu a agreat această soluție și a reziliat toate contractele încheiate de administrația PSD. „Actuala putere vorbește azi de parteneriatul public privat, despre faptul că va construi pușcării în parteneriat public privat. Un lucru trebuie să îl știe vrâncenii și românii: Legea parteneriatului public privat a funcționat începând cu anul 2003, când Miron Mitrea semnase toate culoarele de autostradă și toate proiectele în parteneriat public privat, inclusiv reabi-litarea DN 2D a fost prinsă inițial într-un program de reabilitare în parteneriat public privat. România, după părerea mea, a mai pierdut încă șase ani de zile în care putea fi refăcută infrastructura „, a afirmat președintele Consiliului Județean Vrancea, Marian Oprișan.

6 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?