Stilul noii ducese de Cambridge, Catherine Middleton, face din nou senzație, la o lună de la nunta din 29 aprilie cu prințul William, determinând o frenezie a cumpărăturilor în Marea Britanie, informează site-ul news-de-stars-com. Prima rochie care a făcut furori a fost cea albastră pe care o purta Kate Middleton în ziua când a fost anunțată logodna. De atunci, fiecare apariție a ei în public aduce o creștere a vânzărilor pentru marca pe care o alege proaspăta căsătorită, așa încât marile magazine așteptau cu nerăbdare întâlnirea perechii princiare cu soții Obama de la începutul acestei săptămâni. Fidelă magazinelor de High Street (undeva între H&M și mărci de lux), prințesa a ales de această dată o rochie gri-bej marca Reiss. Rochia Shola, de 250 euro, face deja senzație printre britanicele în ton cu moda, care s-au repezit în cel mai apropiat magazin sau pe site-ul internet al mărcii cu atâta hotărâre încât acesta a căzut pe 24 mai. Pe Twitter au fost postate informații cu ajutorul cărora clienții să poată găsi cel mai apropiat magazin – din Marea Britanie, Statele Unite și Europa – unde să mai existe în stoc rochia Shola. Pe 24 seara s-a anunțat oficial că ârochia s-a epuizat în Statele Unite, dar mai sunt câteva în stoc, în Marea Britanieâ. Entuziasmul produs de stilul ducesei de Cambridge dă speranțe mărcilor de haine, care se întreabă deja ce va purta Cathe-rine la aniversarea reginei și a prințului Philip de pe 10-11 iunie. Până atunci, Reiss își freacă mâinile văzând profitul pe care l-a realizat și încearcă acum să trimită rochii asemănătoare ânefericitelorâ care n-au putut cumpăra o rochie Shola.