Potrivit unor informații neoficiale publicate de m3post.com, BMW trebuie să aleagă pentru viitoarea gene-rație M3, ce va fi lansată în 2013, una dintre doar patru versiuni posibile de moto-rizare. Prima posibilitate ar fi montarea unui TwinPower bi-turbo pe propulsorul V8 de 4 litri (S65) al actualei generații. Avantajul ar fi că astfel ar fi adăugată o putere respectabilă și un cuplu impresionant la actuala configurație, în paralel cu păstrarea consumului de combustibil la un nivel accep-tabil. A doua variantă ar fi N55 sau N54, motorul de 3 litri cu șase cilindri în linie pe care BMW îl poate configura fie pentru o singură turbină (N55), fie pentru două (N54), cu tehnologie TwinPower pentru a oferi mai multe versiuni de putere. Configurația ar trebui desigur modificată, pentru a furniza cel puțin 420 CP. Această variantă are ca avantaj principal costul, motorul fiind deja oferit pentru alte modele BMW. Cea mai „nebună” va-riantă ar fi ca bavarezii să „înghesuie” sub capotă unitatea V8 de 4,4 litri ce va fi oferită pentru viitoarele generații M5 și M6. Puterea motorului ar putea fi cu ușurință redusă pentru M3, însă această versiune nu este foarte atrăgătoare din cel puțin două motive. În primul rând, consumul de combustibil este foarte ridicat (în contra-opinie cu ce promovează acum BMW) și, în plus, acest motor nu ar putea fi montat și pe Z4 (bavarezii vor să reducă o parte din costuri oferind același motor pentru cele două modele). În sfârșit, ultima variantă ar fi – cei ce au pe perete un poster cu M3 pot să nu mai citească „blasfemia” ce urmează – montarea unui motor V6 bazat pe unitatea S63. Ei bine, se pare că această versiune este chiar favorită celor de la BMW, deși nu se știe și câte turbine urmează a fi montate pe acest motor. Care credeți că este cea mai plauzibilă versiune?