Facturile Romtelecom pot fi plătite la bancomatele Garanti Bank

0
274


Facturile Romtelecom pot fi achitate la oricare dintre cele 170 de bancomate Garanti Bank de orice persoană, indiferent dacă este client al băncii sau nu, în numerar sau cu ajutorul oricărui tip de card. Garanti Bank a extins modalitățile de plată a facturilor Romtelecom prin adăugarea următoarelor canale de încasare: serviciul debit direct, rețeaua de bancomate Garanti Bank, serviciul de internet banking Garanti Online, precum și transfer intrabancar prin intermediul agențiilor Garanti Bank.
Potrivit unui comunicat de presă, clienții băncii care utilizează serviciul de internet banking au la dispoziție o opțiune dedicată pentru plata  facturilor Romtelecom. Aceștia pot utiliza și serviciul debit direct, prin care pot împuternici banca să plătească automat factura Romtelecom în numele lor, la data scadenței, sau pot opta pentru transfer intrabancar direct din agențiile Garanti Bank.
„Ne bucurăm să putem oferi clienților Romtelecom o gamă completă de opțiuni pentru plata facturii de telefonie și a altor servicii de comunicații, datorită extinderii parteneriatului dintre Garanti Bank și operatorul Romtelecom. Practic, aceștia își pot plăti acum facturile de oriunde și oricând, având la dispoziție întreaga rețea de agenții și bancomate Garanti Bank, precum și serviciile de internet banking și debit direct, care îi vor ajuta să efectueze plata comod și rapid”, a declarat Ilker Ozdemir, Director Transaction Banking & Alternative Delivery Channels.
Serviciul de plată a facturilor Romtelecom prin Garanti Bank a fost lansat în 2010, permițând achitarea acestora în numerar în agențiile băncii. Noile modalități de plată a facturilor Romtelecom sunt oferite gratuit clienților Rom-telecom, persoane fizice și juridice, care pot achita atât facturile proprii, cât și pe cele aparținând altor clienți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here