Cu mulți ani în urmă, orașele planetei au fost invadate de o fioroasă armată de tauri, barbarele creații luând naștere sub atenta supraveghere a specialiștilor în supercaruri adunați sub denumirea de edo competition.
Botezate sugestiv LP710, înfricoșătoarele arme de distrugere în masă își întâlnesc astăzi succesorul, ce va face întreaga omenire să ducă mai departe vestea sosirii celui Ales – LP750. Valorile pe care le aruncă în joc extremul edo competition LP750 pot fi considerate cu ușurință astronomice, creația ita-liano-germană fiind gata să transforme într-o victimă nevinovată orice supercar ce îi va ieși în cale.
Indiferent de naționalitate. Indiferent de specificații. Pentru că, mai întâi de toate, edo competition LP750 poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3.1 secunde. Iar dacă asta nu ți se pare convingător, barbarul din Ahle este pregătit să te surprindă cu accelerația de la 0 la 200 km/h în numai 9.7 secunde, bariera celor 300 km/h urmând a fi distrusă, cu start de pe loc, după 24.5 secunde. Viteza maximă? Ce-ai zice de un ridicol 365 km/h? Sună bine, nu-i așa?
Pentru a se bucura însă de aceste cifre, fiorosul taur ascunde sub capotă o impresionantă listă de modificări. Uriașul motor în 12 cilindri, de 6.5 litri, a suferit o operație pe cord deschis și vine acum la pachet cu pistoane, axe cu came, admisie, filtre de aer, plus sistem de evacuare, de buna înțelegere a noilor componente ocupându-se unitatea de control optimizată.
Într-un final, odată ieșit din sala de operații, pacientul va răspunde la apăsarea pedalei de accelerație cu nu mai puțin de 750 cai putere și 740 Nm. Iar de parcă asta nu ar fi îndeajuns, un sunet vulgar va fi întotdeauna livrat alături de performanțele capabile să îți taie respirația, cei mai curajoși din fire urmând a fi binecuvântați cu… tracțiune spate.
Da, ai citit bine. 750 cai putere și tracțiune spate pe un ex-Lamborghini Murcielago LP640, ceea ce înseamnă că vei avea nevoie să îți schimbi mai mereu pantalonii. Garantat!
Înainte de a trece la acțiune, monstruosul edo competition LP750 a fost (a)tras în departamentul Design, de unde a ieșit echipat cu un paintjob țipător, un kit aerodina-mic subtil (firește, acel uriaș eleron poate fi caracterizat printr-un orice alt cuvânt, dar subtil cu siguranță nu) și cu jante ultra-ușoare pe 18, respectiv 19 inci (față/spate).