Doar patru focșăneni au sunat, în ultimele șase luni, la Telefonul Cetățeanului din Primărie – 0237.233.333 pentru a reclama diverse aspecte referitoare la serviciile oferite de municipalitate. Sesizările primite au fost înregistrate în registrul special și aduse la cunoș-tință serviciilor de specia-litate pentru o competentă soluționare. În schimb, Primăria Focșani a înregistrat, în a doua jumătate a anului 2010, aproape 100 de petiții din partea cetățenilor. Nici la audiențe nu a fost chiar liber, astfel că primarul, viceprimarul și secretarul municipiului au avut de ascultat pro-blemele a 107 cetățeni. Problemele cele mai frecvent semnalate de cetățeni au fost lipsa de locuințe, funcționarea asociațiilor de proprietari, solicitări de ajutoare sociale. „La cea mai mare parte din problemele ridicate de cetățeni la au-diențe au fost date răspunsuri și soluții imediate”, precizează Dan Cazaciuc, purtătorul de cuvânt al primăriei.