E oficial! Cel mai puternic Logan din România este cel făcut de SGM. Are un motor VR6 cu modificări ce produce aproape 200 de cp. Iată aici toate modificările mașinii, de la A la Z și cum a reușit Robert să pună un motor V6 pe o mașină de familie anostă și leneșă. Motorul care a fost pus pe acest Logan este unul de 2.8 litri ce produce 174 de cp în varianta stoc. SGM i-a schimbat clapeta de accelerație cu una de la motorul de 2.9 litri, i-a schimbat axele cu came tot de la un motor de 2.9 și softul a fost complet schimbat. În plus, volanta este ușurată cu 4.5 kg față de cea originală. În concluzie, puterea este acum, neoficial, în jurul valorii de 200 de cp. Un test dyno va arăta cu exactitate care este puterea acestui Logan. Cutia de viteze este tot de VR6, așa cum era normal, că cea de Logan nu prea se potrivea. Planetarele de VR6 au fost adaptate, au fost scurtate și canelurile au fost modificate, pentru a se adapta la Logan, să intre în fuzetele originale. Ambreiajul este hidraulic acum. Radiatorul de răcire este tot de VR6, pentru că cel original de Dacie nu putea face față la motorul actual care are o capacitate dublă față de Loganul inițial. Suspensia a fost schimbată în totalitate cu un kit KW reglabil pe înălțime. Sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit. Mai precis, pe față, discurile originale au fost înlocuite cu unele de 300 mm în diametru, de Renault Scenic cu etriere Brembo, de pe BMW E38 cu 4 pistoane.