Dacia se vede nevoită să renunțe la motorul 1.4 MPI de 75 de cai din cauza noilor norme de poluare Euro 5. Gama de motorizări se modifică și ea, versiunile diesel devenind mai puternice. Normativele Uniunii Europene, care obligă constructorii auto să vândă de la 1 ianuarie 2011 doar modele care respectă reglementările Euro 5, îi obligă pe cei de la Dacia să adopte o serie de modificări importante în interiorul gamei. Constructorul român va fi nevoit să renunțe la una dintre cele mai bine vândute versiuni ale modelului Logan, entry-level-ul de 1.4 litri MPI, ce dispunea de 75 de cai putere. Locul unității pe benzină va fi luat de un alt motor binecunoscut în gama constructorului român, agregatul de 1.2 litri 16 valve și aceeași putere, 75 de cai. Ziarul Financiar anunță că și motorul de 1.6 litri MPI va suferi modificări, constructorul român fiind nevoit să reducă bagajul de putere de la 90 la 85 de cai, pentru a putea respecta normele de poluare Euro 5.
Vor exista modificări și în cazul versiunilor diesel de 1.5 litri dCi, însă ele vor fi mai mult decât favorabile. Astfel, performanțele motorului de bază cresc de la 75 la 80 de cai putere, iar cele ale versiunii superioare urcă de la 85 la 90 de cai pu-tere. În condițiile în care unitatea de 1.4 litri dispare din gama modelului Logan, sedanul produs la Mioveni va fi vândut în România cu un preț de pornire de 6250 de euro, valabil pentru versiunea de 1.2 litri, 75 de cai putere.