În ultima perioadă, din ce în ce mai mulți vrânceni reclamă la protecția consumatorilor operatorii de televiziune prin cablu. Nemulțumirile lor sunt legate atât de calitatea serviciilor oferite, cât și de slaba operativitate în cazul unei defecțiuni.
Unul dintre operatorii importanți de pe piață a reușit să nemulțumească mulți vrânceni, care reclamă atât recepția proastă a semnalului TV, cât și viteza internetului sau alte disfuncționalități privind serviciile de telefonie fixă și mobilă. Consumatorii au mai reclamat și faptul că durează prea mult până când echipamentele defecte sunt înlocuite, sau reparate în service-uri. „Am început să primim mai multe reclamații de la comercianții din județ privind serviciile oferite de operatorii de cablu, internet și telefonie mobilă. Toate cererile sunt verificate de comisarii CJPC și se vor lua măsurile care se impun”, a declarat Romică Gavrilă.
***
Pe lângă reclamațiile din partea consumatorilor vrânceni, reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului conti-nuă verificărilor în conformitate cu mai multe tematici.
Acestea vizează îndeosebi verificarea unităților de alimentație publică și a depozitelor alimentare din județ.