Criza se resimte și în domeniul serviciilor de înfrumusețare. Astfel, ușa saloanelor de înfrumusețare și a coafoarelor se deschide din ce în ce mai rar. „Lumea vine doar la tuns, de vopsit se vopsesc în particular, iar cele care încă mai vin sunt cliente fidele ale coaforului, și implicit, ale noastre. Încă mai sperăm să vină „ita-lienii”, care vin de re-gulă în fiecare vară pentru a face nunți aici, dar încă nu se zăresc. Unele cunoștințe chiar mi-au mărturisit că și acolo se resimte criza destul de mult”, declară una dintre coafezele care lucrează la un coafor de stat. Dacă înainte de criză erau, în medie, zece cliente pe zi care voiau servicii complete de coafură, astăzi sunt doar trei cliente care vor să fie tunse. Surse din cadrul coaforului de stat din Focșani ne-au declarat că în urma ședinței care ar fi avut loc de curând și la care au fost chemați să participe șefii de unități și șefii de tură, s-ar fi decis ca cei care nu fac norma oligatorie să fie dați în șomaj, așa cum s-ar fi și întâmplat cu doi dintre angajați. „Sunt persoane care înainte veneau de cel puțin două ori pe lună iar acum abia dacă mai vin o dată la două luni. Trebuie să ne schimbăm meseria, asta e. Nu numai noi, ci toată lumea. Sunt persoane care preferă saloanele în detrimentul coafoarelor de stat, chiar dacă prețurile diferă în cazul saloanelor. Sperăm să nu dăm faliment, chiar dacă deocamdată, stăm bine”, declară o altă angajată a coaforului.