Ediția: Vineri 24 ianuarie 2025 Nr. 6800
Ediția: Vineri 24 ianuarie 2025 Nr. 6800

Servicii turistice aproape perfecte


O singură amendă, în valoare de 400 de lei, au aplicat comisarii de la Protecția Consumatorilor în controlul tematic ce a vizat verificarea pachetelor de servicii turistice desfășurat la sfârșitul lunii mai. Angajații de la CJPC au verificat 11 operatori economici ce își desfășoară activitatea în acest domeniu și spun că nu au găsit prea multe nereguli. Dacă turiștii sunt nemulțumiți de serviciile turistice primite, aceștia trebuie să întocmească o sesizare în scris, clar și explicit, cu privire la deficiențele constatate la fața locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat. Aceasta va fi dată prompt atât agenției, cât și prestatorului de servicii turistice (conducătorul hotelului, restaurantului). Dacă sesizarea nu este soluționată sau este soluționată parțial, turiștii vor depune la sediul agenției, după încheierea călătoriei, o reclamație scrisă, în termenul prevăzut în contract. Agenția are obligația să comunice în scris turiștilor despăgubirile care li se cuvin (termenul de răspuns e de maxim 30 de zile calendaristice). Abia în cazul în care problemele turiștilor nu sunt rezolvate într-un fel sau altul cu prestatorul de servicii turistice, aceștia se pot adresa Protecției Consumatorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?