Tot mai mulți vrânceni reclamă la Protecția Consumatorilor calitatea slabă a serviciilor de internet oferite de o firmă de profil. În ultimele zece zile, patru cetățeni s-au plâns comisarilor că viteza internetului nu este cea stipulată în contract sau mai rău, internetul cade de tot. Întâmplător sau nu, toți sunt abonați la aceeași firmă de internet. „Trei dintre reclamații s-au dovedit întemeiate în timp ce a patra este în curs de cercetare. Cele întemeiate au fost rezolvate pe cale amiabilă în cele din urmă, dar este de-ranjant, mai ales pentru consumatori, faptul că trebuie să treacă și pe la această instituție în loc să își rezolve pro-blemele direct cu comerciantul”, au declarat reprezentanții CJPC. În contractele semnate de petenți este stipulat ca orice defecțiune să fie reparată în maximum 48 de ore dar oamenii au așteptat mai mult decât atât. Până la urmă, deficiențele au fost reparate iar la plata facturii zilele în care serviciul nu a fost disponibil vor fi scăzute. „Cel mai corect în astfel de cazuri este ca timpul în care un client nu a beneficiat de un serviciu să nu fie taxat pentru el. Cu toate acestea este de preferat să nu se ajungă la întreruperea serviciului achiziționat pentru că o persoană a plătit pentru el tocmai pentru a-l avea”, au mai precizat comisarii CJPC.