Administratorul unui bloc de pe Bulevardul Unirii a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) faptul că operatorul economic chemat să verifice gazele nu și-a făcut datoria. În urma unui incendiu care a mistuit mansarda blocului în urmă cu câteva săptămâni, gazele au fost oprite iar o echipă specializată în domeniu a venit să verifice din apartament în apartament dacă există scurgeri de gaze. Unii dintre locatari nu erau acasă iar alții erau dar nu au vrut să permită accesul celor care trebuiau să verifice țevile de gaze. Văzând că nu se poate lucra, muncitorii s-au lăsat păgubași și au plecat din bloc. Administratorul a fost nemulțumit atât de ei cât și de locatari motiv pentru care i-a reclamat și pe ei la CJPC. „În primul rând, un administrator are personalitate juridică iar noi ne ocupăm doar de problemele persoanelor fizice, a simplilor cetățeni. Ca atare nu este de competența noastră să intervenim în astfel de cazuri ci doar instanța judecătorească poate rezolva aceste spețe. În al doilea rând, nu vedem care este vina respectivilor angajați. Ce puteau face, să intre cu forța peste cei care nu vroiau să deschidă ușa și să îi aștepte pe cei care nu erau acasă?”, au declarat reprezentanții CJPC Vrancea. Aceștia țin să precizeze faptul că în cel mai bun caz, persoanelor juridice li se poate face consiliere dar rezolvarea efectivă a pro-blemelor nu ține de competența acestei instituții.