Un focșănean a trimis Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) un mesaj de mulțumire. Bărbatul cumpărase, vineri, de la un supermarket mai multe cutii de parchet și a plătit pe acestea mai mult decât calculase. Motivul pentru prețul mai mare afișat la casă, era dat de o mică specificație de pe afișul din dreptul produsului cumpărat. Dacă prețul parchetului era scris cu caractere mari, vizibile, specificația „de la” abia se vedea. Prețul pornea de la prețul pe care îl văzuse bărba-tul, dar putea crește în funcție de grosimea parchetului și alte caracteristici. Cetățeanul a cerut diferența de bani pe care a plătit-o în plus din cauza afișajului menit să ducă în eroare clientul. Comisarii CJPC au fost pe teren imediat ce au primit reclamația și au rezolvat-o pe loc, focșăneanul primind ceea ce solicitase. „Legea spune că un cetățean nu trebuie să întrebe operatorul economic cât costă un anumit produs sau serviciu deoarece prețul/tariful trebuie să fie afișat la/în mod vizibil și să nu lase loc de interpretare”, ne-au spus reprezentanții CJPC.