Un cetățean din Focșani a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) că angajații unui service auto din Tecuci i-au stricat mașina. Bărbatul dusese inițial autoturismul la mai mulți „meseriași” neautorizați, iar când a văzut că aceștia nu o mai repară, a dus-o într-un sfârșit la service. Cei din Tecuci i-ar fi spus că mașina are nevoie urgent de reparații și au stabilit să o aducă ulterior la ei pentru a o repara. Mai mult, văzând că bărbatul este mai necăjit, administratorul unității a spus că îi va repara mașina în mod gratuit, cu condiția ca proprietarul autoturismului să cumpere piesele necesare. După ce a plecat cu mașina din unitate nu a apucat să conducă nici câțiva kilometri că i s-a oprit și nici că a vrut să mai pornească. Cu toate că i se spusese că mașina are nevoie urgentă de reparații capitale, focșăneanul s-o fi gândit că mecanicii sunt de vină așa că a făcut reclamație la CJPC. Comisarii au investigat imediat problema și au ajuns la concluzia că plângerea nu este întemeiată. Administratorul service-ului, când a văzut că a fost reclamat după ce că a vrut să îl ajute pe focșănean să iasă din necaz, a spus că nu îi mai repară mașina nici cu bani. Cu toate acestea, până la urmă reclamantul a rămas să vină în cursul acestei săptămâni pentru a-și retrage plângerea, fapt ce l-a mai îmbunat pe administratorul service-ului cât să treacă peste tot și să îi repare mașina, așa cum stabilise inițial.