Vrîncenii nu au mai solicitat atît de mult instituția Protecției Consumatorilor în perioada sărbătorilor pascale, așa cum se întîmpla în anii trecuți. Telefonul instituției a fost redirecționat, preț de cîteva zile, pe telefonul mobil al șefului Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Dumitru Dilă. În acest fel toate reclamațiile făcute de Paște au fost preluate direct de Dilă. Doar patru reclamații a primit acesta din care numai una s-a dovedit a fi întemeiată. „În anii din urmă primeam, în aceste zile de sărbătoare, de două sau chiar trei ori mai multe reclamații. Acum lucrurile s-au mai așezat în ambele tabere. Comercianții s-au pus la punct iar cetățenii sînt mai informați”, ne-a declarat Dumitru Dilă. Reprezentanții instituției au desfășurat în permanență campanii de educare și informare privind drepturile consumatorilor, ca atare, acum mulți oameni își cunosc drepturile mult mai bine.